機 會 ,總 留 給 有 預 備 的 人

隨機選讀

標籤

2007/06/14

你點X樣教女架?

「我個女以前好乖既,係間學校校風唔好,俾同學帶壞。」涉及「索K」的女學生家長,昨將責任推到學校去…一名女生的母親知道女兒吸毒,表現激動、即時眼紅紅,稍後丈夫趕至,怒氣沖沖向妻斥責:「你點X樣教女架?」稍後他行出急症室抽煙,他聲稱:「我乜都唔知,我都冇X理佢(女兒)好耐,以前佢冇咁壞架。」他表示,該校校風有問題,女兒自入讀該校便變壞。
這句對白,絕對是父親節前,給各位為人父的港男一個自我反省的契機。作為教育工作者,我又可否反問家長:「我班學生以前好乖既,係班學生家境唔好,俾家長帶壞。」雖則我同意校風的重要,正如一個人的氣質,但其回應卻反映家長對處理子女犯事嚴重欠缺承擔。

承受每次過犯,比起建立成功,同樣重要:我們若怎樣費盡心思替學生報各式各樣的課程以發掘各式各樣的成功經驗,同樣,請認真看待及聆聽他們每次面對失敗/過犯的沮喪。或許他們會再犯,但那你對孩子的氣量,卻無形中一點一滴累積起來。

沒有留言:

未完的數學堂

我的學生活動

訪客人數