機 會 ,總 留 給 有 預 備 的 人

隨機選讀

標籤

2006/03/25

當「真誠」變成「忠誠」


從肥醫生看過去一週的資訊,當見到那個標榜「真誠為香港」的政黨,表示自己是政府施政最忠誠的合作夥伴,雖然台灣第一夫人吳淑珍在美也有類似說法,但我的確聯想到人類與狗的關係。只是,有關論述實在令我失望,而且這對狗而言,實在是蒙上污點。當然,我也得闡述自己的領導理念。不過,眼前論文的死線實在真實的可怕,我還是「乖乖地」努力幹下去吧。

延伸閱讀:(文匯報)民建聯是政府最忠誠夥伴

1 則留言:

匿名 說...

李sir:

  我明點解用你的方法做數煩啦,因為我用錯左...之前我係9b個題用個個方法...計完一大論,都唔知自己計咩=.=!!您上堂後先知原來係用係9c到...真係快好多同方便波...

Probability個課唔係好識,李sir,唔好意思啊,可能又要煩你教數啦。

未完的數學堂

我的學生活動

訪客人數